DIGI België
Hier zijn we dan, de vierde nationale operator. DIGI België werd geboren uit een partnerschap tussen de grootste Roemeense telecommunicatieprovider, DIGI, en het Belgische connectivity bedrijf Citymesh. Internationale expertise en een lokale verankering gecombineerd, dat maakt ons zo sterk. Dat zorgt ervoor dat we met nooit geziene telecomprijzen de markt opkomen. Eindelijk.
Nieuw, maar toch kunnen we al rekenen op solide en financieel stabiele aandeelhouders.DIGI levert in Roemenië, Spanje, Portugal en Italië al aan meer dan 24 miljoenklanten hun telecomdiensten. We rolden in die andere Europese landen een eigennetwerk uit, verbonden meer dan 20 miljoen huishoudens met fiber en we bouwden duizendenmobiele antennes. Kan tellen, toch?
Wat is onze missie en hoe onderscheiden we ons?
Bij DIGI snappen we onze klanten. We begrijpen wat ze verwachten en nodig hebben van hun operator. Telecom is een basisbehoefte geworden in het dagelijkse leven. Beeld je maar eens een dag zonder internet in, en je snapt waarom. Daarom beloven we om telecom toegankelijk houden, via eerlijke, transparante prijzen. Zo hou je als DIGI klant meer budget over voor de dingen die er écht toe doen.
Toewijding aan eerlijkheid en transparantie: We bieden telecom en service van topkwaliteit, aan faire prijzen. Beloofd.
Bouwen aan betekenisvolle relaties: Door de drempels en barrières voor toegang tot digitale diensten weg te werken, maken we de samenleving toegankelijker voor werkelijk iedereen. En we brengen mensen met elkaar in verbinding terwijl we bezig zijn.
DIGI herschrijft het telecomverhaal in België. We onderscheiden ons door klanten vòòr winst te plaatsen, door onze constante zoektocht naar efficiëntie en echte passie voor technologie. En door alles zelf te willen doen, want wat je zelf doet ...
Klantgericht: Eerlijke, heldere en ongeziene prijzen. Simpele, handige en uitzonderlijke gebruikerservaring. Het perfecte huwelijk, met een uitstekende klantendienst als getuige.
Efficiënte operaties: Verticale integratie, maximaal benutten van groepssynergieën en schaalvoordelen om in eigen activa te investeren. In mensentaal: slim werken is slim besparen.
Geavanceerde technologie: Efficiënte, snelle en kosteneffectieve uitrol van prima netwerktechnologieën en hoge snelheden. Alleen het beste is goed genoeg.
Waarom komen we naar België?
België is een boeiend land. Relatief klein en tamelijk verzadigd, en toch biedt de Belgische markt een mooie kans voor DIGI om echt impact te hebben. Hier kunnen we de telecommarkt op zijn kop zetten. Hier kunnen we tonen dat telecom anders kan en móet. Eerst als uitdager, maar uiteindelijk als leider.
Daarom België:
- De telecommarkt in België behoort tot de duurste in Europa
- Het beschikbare mobiele spectrum
- Relatief weinig fiber uitgerold
- Politieke wil om de concurrentie te stimuleren
- Ontevredenheid over de bestaande klantenservice en netwerkkwaliteit
- Maar vooral, België snakt naar een frisse wind op vlak van telecom! Als nieuwe speler willen we ook de concurrentie stimuleren om iedereen in België eerlijke tarieven en uitstekende service te bieden. We zijn op lange termijn betrokken en willen je altijd waar voor je geld geven.
Wat is onze strategie in België?
De Belgische telecommarkt wordt gedomineerd door spelers die diensten zoals mobiel, internet, TV en vaste telefonie bundelen in één pakket. Om Belgische klanten een alternatief te kunnen bieden, moet je de markt op met meer dan één product.
De DIGI-groep bestaat al even en kan teren op een massa ervaring in het bouwen en exploiteren van netwerken en kwaliteit leveren aan de consument. Bonus: we kennen de Belgische markt maar al te goed dankzij onze lokale verankering.
Onze strategie is gebaseerd op een sterk DIY (do it yourself)-principe, waardoor we dankzij schaalvoordelen zeer efficiënt en kostenbesparend zijn in onze dagelijkse werking. Wat we leren in Spanje, kunnen we misschien wel toepassen in België en omgekeerd. We bouwen trouwens onze eigen infrastructuur en netwerksystemen met behulp van geavanceerde technologieën. Zo behouden we altijd de controle.
Ons doel is om de Belgische telecommunicatiemarkt te transformeren en de status quo uit te dagen met straffe prijzen en klantervaringen. We streven ernaar de harten van de Belgen te winnen, ons merk op te bouwen en een sterke positie op de markt te veroveren, om zo de nieuwe telecomreferentie te worden.
Wanneer bieden we onze diensten aan?
Vanaf de zomer van 2024. Verwacht je maar aan hoogwaardige mobiele, TV- en internetdiensten, met uitstekende klantenservice tegen nog nooit eerder geziene prijzen in België. Blijf op de hoogte via onze website en social media kanalen.