- Overlijden
- Scheiding
- Overname van een bedrijf
- Overdracht tussen bewoners van hetzelfde adres (gezinsleden)
Verhuis
Wat is een abonnementsoverdracht?
Wat gebeurt er met mijn DIGI-abonnement(en) als ik verhuis?
Hoe moet ik DIGI op de hoogte brengen als ik ga verhuizen?
- Je klantnummer
- Je nieuwe adres
- Je verhuisdatum
- De voor- en achternaam van de vorige bewoner op je nieuwe adres
Hoe bereid ik me voor op de installatie als ik verhuis?
- Als je in een appartement woont, zorg er dan voor dat je naam op de deurbel staat en dat je toegang hebt tot technische ruimtes en de elektriciteitsmeter (bijv. in de garage, kelder, wasruimte).
- Houd er rekening mee dat jij (of een andere verantwoordelijke volwassene) aanwezig moet zijn tijdens de afspraak.
- Zorg ervoor dat de stopcontacten gemakkelijk bereikbaar zijn. Onze techniekers mogen geen meubels verplaatsen.
- Als je apparaten hebt die op WiFi aangesloten moeten worden, zorg er dan voor dat ze opgeladen zijn. Onze technieker helpt je met de verbinding.
- Op de dag van je afspraak word je per sms of telefoon op de hoogte gebracht van de komst van de installateur.
- Liever een nieuwe datum voor je afspraak? Verplaats je afspraak via MyDIGI.