- Start je DIGI Internet Box opnieuw op
Trek de stroomkabel uit je box, wacht 10 seconden en sluit hem weer aan. Het kan enkele minuten duren voordat de box opnieuw is opgestart.
Check of de stroomkabel goed is aangesloten op je DIGI Internet Box.
- Controleer of je WiFi is geactiveerd
Zorg ervoor dat WiFi ingeschakeld is in de instellingen van je DIGI Internet Box.
- Controleer de verbinding van je DIGI Internet Box
Controleer of je DIGI Internet Box goed is aangesloten op het internet. Je ziet de status aan de lampjes op het apparaat.
- Controleer je WiFi-gegevens
Controleer of je het juiste wachtwoord hebt gebruikt. De naam en het wachtwoord staan op je DIGI Internet Box.
- Controleer de plaatsing van je DIGI Internet Box
Plaats je box het best in het midden van je woning, niet ingesloten (bijv. niet in een kast of onder een zetel), en rechtopstaand op de bijgeleverde standaard.
- Nog steeds geen verbinding?
Als het probleem blijft, neem dan
contact op met ons DIGI Care Team. We helpen je graag verder!