Aanbod en prijzen

Welke mobiele producten biedt DIGI aan?

Bij DIGI houden we het graag simpel (en betaalbaar!). We hebben één mobiel pakket:
 
DIGI Mobile 15 GB: Onbeperkt bellen & sms'en + 15 GB data, vanaf € 5/maand.

Meer informatie

Let op: Deze tarieven gelden binnen België en volgende landen in de EU-roamingzone: Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.

Ik ben een zakelijke klant. Hoe kan ik een bestelling plaatsen voor mijn bedrijf?

Een bestelling plaatsen voor je bedrijf? Dat doe je eenvoudig via onze website. DIGI biedt tot zes mobiele abonnementen aan voor bedrijven.
 
Meer dan zes simkaarten nodig? Geen zorgen! Onze collega's bij Citymesh helpen je graag verder met grotere bestellingen.

Activatie

Hoe activeer ik mijn simkaart?

  • Behoud uw mobiele nummer
  1. Houd je oude simkaart in je telefoon en bel naar 0800 41 001 om de overdracht te starten.
  2. Houd er rekening mee dat de overdracht tot 24 uur kan duren, weekends niet inbegrepen.
  3.  Zodra de overdracht voltooid is, verliest je oude simkaart de verbinding. Steek dan je nieuwe simkaart in je telefoon.
  4. Stel je mobiele data in door de APN-instellingen juist te zetten. Je vindt de instructies hier.

  • Nieuw DIGI-nummer
  1.  Plaats je DIGI-simkaart in je telefoon.
  2. Bel naar 0800 41 001 en volg de instructies om je simkaart te activeren.
  3. Stel je mobiele data in door de APN-instellingen juist te zetten. Je vindt de instructies hier.

  • Meerdere SIM-kaarten?

    Als je meerdere simkaarten besteld hebt, ga dan naar MyDIGI. Bij 'Mijn producten' vind je je mobiele abonnementen en de link tussen je nummer en je ICCID (het serienummer van je simkaart).

Gebruik

Kan ik meerdere DIGI-producten kiezen?

Je kan tot 6 DIGI mobiele pakketten nemen.

Meer informatie

Wat is roaming?

Roaming maakt het mogelijk om je smartphone te gebruiken wanneer je buiten je eigen netwerkgebied bent, bijvoorbeeld als je in het buitenland bent. Het zorgt ervoor dat je kunt bellen, sms'en en surfen via de lokale netwerken in dat land.

Hoe wordt roaming aangerekend?

Binnen Europa
In de Europese Unie werkt roaming net zoals in België: je belt, sms't en gebruikt data tegen dezelfde tarieven, zonder extra kosten.
 
Inbegrepen landen: Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.
 
Buiten Europa
Roamingtarieven variëren buiten de EU. Klik hier om onze tarieven per land te bekijken.
 
Data roaming alert
Om je te beschermen tegen hoge kosten, hebben we een limiet van € 60,50 (incl. btw) voor dataroaming wanneer je in het buitenland bent. Als je deze limiet bereikt, wordt je verbinding geblokkeerd. Wil je toch verder surfen? Geen probleem. Je verhoogt eenvoudig je limiet via MyDIGI.

In welke landen betaal ik geen extra kosten?

In de landen die tot de Europese Economische Ruimte gerekend worden:

  • Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.
  • Waarschuwing: Andorra en Zwitserland maken geen deel uit van de Europese Unie. Hoewel deze landen geen deel uitmaken van de EER, kunt u ook profiteren van eerlijke tarieven.

Waarom en hoe schakel ik roaming uit?

Om extra kosten te vermijden wanneer je buiten de Europese Economische Ruimte bent, raden we je aan om roaming uit te schakelen.
 
Roaming uitschakelen op Android:
  • Ga naar Instellingen.
  • Klik op 'Verbindingen'.
  • Selecteer 'Mobiele netwerken'.
  • (De)activeer dataroaming.
 
Roaming uitschakelen op iPhone:
  • Ga naar Instellingen.
  • Selecteer 'Mobiel netwerk' en zet je mobiele data aan.
  • Tik op 'Opties mobiele data' en (de)activeer 'Dataroaming'.

Wat wordt er bedoeld met "Value Added Services" in Europa?

Diensten met toegevoegde waarde zijn bijvoorbeeld speciale nummers voor spellen, redactionele inhoud, medische diensten, enzovoort.
 
Als gevolg van nieuwe Europese regels met betrekking tot roaming zijn diensten met toegevoegde waarde nu onderworpen aan extra kosten in het buitenland.
 
Klik hier om de lijst met speciale en korte nummers die niet in je abonnement zijn inbegrepen te raadplegen.

Wat is internationaal bellen of sms'en?

Gesprekken en sms’jes naar het buitenland, worden bovenop je maandelijkse abonnement aangerekend.

  • Check hier de internationale tarieven

Wat zijn premium nummers?

Premium nummers zijn speciale nummers die bijvoorbeeld voor spelletjes of andere betalende diensten (busticket, parkeren, ...) gebruikt worden.

Wat zijn de tarieven voor bellen naar premium nummers?

Maximumtarieven voor oproepen naar premium nummers:

  • 070: € 0,30/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0900: € 0,50/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0901: € 0,50/oproep (Categorie: algemeen)
  • 0902: € 1,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0903: € 1,50/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0904: € 2,00/minuut (Categorie: tv-spellen)
  • 0905: € 2,00/oproep (Categorie: spellen en entertainment)
  • 0906: € 1,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0909: € 31,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0800: gratis (Categorie: gratis nummers)

Wat zijn de tarieven voor sms'en naar premium nummers?

Maximumtarieven voor oproepen naar premium nummers:

  • 2xxx: € 1,00/SMS (Categorie: betalende diensten)
  • 3xxx: € 4,00/SMS (Categorie: betalende diensten)
  • 4xxx: € 31,00/SMS (Categorie: betaaldiensten)
  • 5xxx: € 0,50/SMS (Categorie: spelletjes, logo's, beltonen)
  • 6xxx: € 2,00/SMS (Categorie: spelletjes, logo's, beltonen)
  • 9xxx: € 2,00/SMS (Categorie: abonnementsdiensten voor logo's en beltonen)
  • 8xxx: € 0,00/SMS (Categorie: gratis diensten)

Waarom heb ik geen voicemail?

We zien dat een voicemail minder en minder gebruikt wordt. En voor gesproken berichten, nemen messaging apps zoals WhatsApp het over, waardoor gebruikers geen traditionele voicemailservice meer nodig hebben.

Hoe zet ik mijn contactpersonen over op mijn nieuwe simkaart?

Eerst zou je moeten checken waar je contactpersonen nu zijn opgeslagen.
Als je contacten bewaard zijn …

  • in de cloud: fantastisch: plaats je nieuwe simkaart in je telefoon en je contacten worden automatisch gesynchroniseerd.
  • op je telefoon: ook hier hoef je niets extra te doen. Vervang je oude simkaart door je nieuwe en je contactpersonen zijn meteen beschikbaar.
  • op je simkaart: maak eerst een back-up van je contacten voor je van simkaart wisselt. Hieronder lees je hoe je dat doet met jouw telefoon:
  • Als je een iPhone hebt, klik dan hier.
  • Als je een Android-smartphone hebt, klik dan hier.

Zodra je dit hebt gedaan, heb je de meest recente kopie van al je contacten (in iCloud als je een iPhone hebt, in je Gmail-account als je een Android-smartphone gebruikt, of in je Outlook-account als je Windows Phone hebt).
Daarna kan je ook van simkaart wisselen.

Waar vind ik mijn pin- en pukcode?

Je vindt je pin- en pukcode op het kaartje waar je je simkaart uithaalde.

Hoe verander ik mijn pincode?

In het menu van je telefoon of smartphone kan je je pincode wijzigen. Meestal vind je deze mogelijkheid terug bij je instellingen.

Biedt DIGI 5G aan?

Bij DIGI zijn we bezig met de uitrol van ons eigen 5G-netwerk. Ons doel is om tegen eind 2025 30% van de bevolking te bereiken en bijna 100% tegen 2030. Maar geen zorgen! Dankzij onze samenwerking met Proximus geniet je van betrouwbare 4G-verbinding in heel België terwijl we ons netwerk verder uitbouwen.

Zijn mijn belminuten en sms'en écht onbeperkt?

Met DIGI Mobile kun je onbeperkt bellen en sms'en, maar om misbruik te voorkomen, hanteren we een Fair Usage Policy:
  • Max. 6.000 belminuten per maand.
  • Max. 6.000 sms'en per maand of 500 sms'en per dag.
  • Max. 250 verschillende ontvangers per maand.
 
Als je deze limieten overschrijdt, wordt je gebruik geblokkeerd, maar geen zorgen, er komen geen extra kosten bij.

Hoe vermijd ik verrassingen op mijn factuur?

Bellen en sms'en
Met DIGI Mobile kun je onbeperkt bellen en sms'en, dus je hoeft je geen zorgen te maken over extra kosten.
 
Mobiel internet
Je hebt 15 GB data, en we sturen je een bericht wanneer je 80% en 100% van je bundel hebt verbruikt. Wil je verder surfen? Geen probleem, extra data kost je slechts € 0,0006/MB (of € 0,6/GB).
 
Budgetcontrole
Om extra kosten te vermijden kun je een maandelijkse limiet instellen voor verbruik buiten je bundel. De standaardlimiet is € 20, maar je kunt dit op elk moment aanpassen in MyDIGI, van € 0 tot € 100. Zodra je limiet bereikt is, sturen we je een bericht.

Wat zijn de voordelen van 5G?

  • Supersnelle verbinding: Download tot 10x sneller en stream, browse en game met extreem korte laadtijden.
  • Superstabiele connectie: Blijf verbonden zonder onderbrekingen, zelfs op drukke plaatsen zoals grote events of in de trein.
  • Superlage latency: Geniet van real-time gamen in de cloud, virtual reality en videobellen zonder vertraging.

Biedt DIGI roaming aan in alle landen?

We hebben roamingovereenkomsten in alle landen, behalve: Algerije, Bhutan, Eritrea, Falklandeilanden Malvinas, Ivoorkust, Liberia, Libië, Marshalleilanden, Micronesië, Nauru, Nieuw-Caledonië, Norfolkeilanden, Somalië, Swaziland/Koninkrijk Eswatini, Venezuela en Jemen.
 
We werken hard om deze landen zo snel mogelijk te dekken.

Wanneer introduceert DIGI eSIM en wat zijn de voordelen?

DIGI zal eSIM aan het begin van 2025 introduceren.

Wat zijn de voordelen van eSIM?

  • Gemak: Geen fysieke simkaarten meer nodig.

  • Verbeterde beveiliging: Moeilijker te manipuleren of te stelen in vergelijking met fysieke SIM-kaarten.

  • Tijd besparen: Geen wachttijd voor de levering van je SIM-kaart.

  • Milieuvriendelijk: Vermindert de behoefte aan plastic SIM-kaarten, wat bijdraagt aan minder afval.

DIGI verandert de manier waarop je verbonden blijft. Bereid je voor op slimmere, snellere en groenere mobiele technologie.

Kan ik mijn mobiele nummer van mijn huidige operator naar DIGI overdragen?

Zeker weten! Je neemt je mobiele nummer makkelijk mee van je huidige provider naar DIGI. Wij regelen alles voor je.

Welke info hebben we van je nodig (als je een postpaid abonnement hebt)?

Als je een postpaid abonnement hebt (= je betaalt een maandelijkse factuur) dan hebben we je klantnummer bij je huidige provider nodig. Dit nummer kreeg je toen je klant werd.
 
Waar vind ik mijn klantnummer?
Check één van je facturen (meestal linksboven) of log in op de klantenzone of app van je provider.

Welke info hebben we van je nodig (als je een prepaid abonnement hebt)?

Als je een prepaid simkaart hebt (= je moet je belwaarde opladen) dan hebben we het simkaartnummer van je huidige provider nodig.

Wat is een simkaartnummer?

Je simkaartnummer, ook wel ICCID genoemd, is een unieke code voor je simkaart. Dit nummer bestaat uit 13 tot 19 tekens.

Waar vind ik mijn simkaartnummer?

  • Op de simkaart zelf: Zoek op de achterkant van je simkaart naar een nummer van 13 tot 19 cijfers. Dat is je ICCID.
  • In de instellingen van je smartphone:

iPhone:

  1. Ga naar Instellingen
  2. Tik op ‘Algemeen’
  3. Tik op ‘Info’
  4. Zoek je ICCID

Android:

  1. Ga naar Instellingen
  2. Tik op ‘Over de telefoon’ of ‘Over het toestel’ (afhankelijk van het model)
  3. Tik op ‘Simkaartstatus’
  4. Zoek je ICCID
  • In de app of het online account van je provider: Log in en zoek je ICCID in je instellingen.

Waarom staat er op mijn smartphone LTE in plaats van 4G?

LTE staat voor “Long Term Evolution” en is gewoon een andere benaming voor 4G. Toen de 4G-standaarden in 2008 werden vastgelegd, werden er verschillende termen gebruikt voor snel mobiel internet. Sommige smartphones tonen “4G”, anderen “LTE”, maar in beide gevallen geniet je van snel en betrouwbaar internet.

Biedt DIGI VoWiFi aan?

Op dit moment biedt DIGI geen VoWiFi-diensten aan. We werken continu aan het verbeteren van onze diensten, dus houd onze updates in de gaten!

VoLTE: Wat is het en hoe activeer ik het?

Wat is VoLTE? 

Met VoLTE (Voice over LTE) bel je via 4G én gebruik je tegelijkertijd mobiel internet. Dat betekent:  

Heldere gesprekken met betere geluidskwaliteit 

Geen onderbrekingen, je blijft surfen en streamen tijdens je oproep 

Betere dekking op plekken met een sterk 4G-signaal 

 

Om VoLTE te activeren, heb je een compatibele smartphone nodig. Momenteel is VoLTE beschikbaar op toestellen van Apple en Xiaomi (meer merken volgen snel!). 

 

Hoe activeer ik VoLTE? 

  • Op iPhone: 
  1. Update je toestel naar de nieuwste software. 
  2. Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data. Schakel 4G in en zet Gesprekken & data aan. 
  3. Herstart je telefoon. 

 

  • Op Xiaomi: 
  1. Update je toestel naar de nieuwste software. 
  2. Ga naar Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken en zet VoLTE-oproepen aan. 
  3. Herstart je telefoon. 

 

Als je VoLTE hebt geactiveerd, zie je het VoLTE-icoontje tijdens het bellen. 

Ik ben in het buitenland en mijn roaming werkt niet. Wat moet ik doen?

Als je in een land bent waar roaming beschikbaar* is, maar toch problemen ondervindt, volg dan deze stappen:

Voor Android:

  1. Open de DIGI STK-app (deze werd automatisch geïnstalleerd toen je je DIGI-simkaart in je telefoon plaatste).
  2. Selecteer 'RBroker'.
  3. Ga naar 'Accountselectie' en kies 'Handmatig'.
  4. Tik op 'Land' en selecteer 'DIGI Sponsor'.

Voor iPhone:

  1. Open je Instellingen.
  2. Ga naar 'Mobiel netwerk' > 'Simapps' > 'RBroker'.
  3. Ga naar 'Accountselectie' en kies 'Handmatig'.
  4. Tik op 'Land' en selecteer 'DIGI Sponsor'.

⚠️Belangrijk: Wanneer je terug in België bent, vergeet dan niet je instellingen terug van 'Handmatig' naar 'Automatisch' te zetten om je mobiele data te gebruiken.

*DIGI biedt roaming in de meeste landen, met uitzondering van: Algerije, Bhutan, Eritrea, Falklandeilanden Malvinas, Ivoorkust, Liberia, Libië, Marshalleilanden, Micronesië, Nauru, Nieuw-Caledonië, Norfolkeilanden, Somalië, Swaziland/Koninkrijk Eswatini, Venezuela en Jemen.

Technisch probleem

Hoe kan ik mijn simkaart blokkeren?

Als je simkaart verloren of gestolen is, kan je die blokkeren:

  • Ga naar MyDIGI
  • Ga naar “simkaart blokkeren” op de homepage
  • Voer het telefoonnummer in van de verloren of gestolen simkaart
  • Klik of tik op “bevestigen”
  • Je simkaart is geblokkeerd
  • We sturen je automatisch een nieuwe simkaart.

Wat moet ik doen als mijn simkaart beschadigd of defect geraakt is?

Als je simkaart beschadigd is, neem dan contact op met ons DIGI Care Team. We sturen je een nieuwe simkaart per post en je telefoonnummer blijft hetzelfde.

Mijn simkaart werkt niet zoals het zou moeten, wat nu?

Controleer de positie van je simkaart: mogelijk is er een slecht contact tussen je kaart en je toestel. Schakel eerst je toestel uit, verwijder de simkaart even en plaats ze op de juiste manier terug. Schakel daarna je toestel opnieuw in en controleer of alles weer werkt.
Als je kan, plaats je simkaart ook even in een andere telefoon, zo weet je meteen of het probleem bij de simkaart of bij jouw toestel zit. Als de kaart ook in een ander toestel niet meer werkt, vraag je een nieuwe kaart aan. Dat doe je zo:

  • Neem contact op met onze klantendienst
  • We sturen je een nieuwe simkaart per post
  • Als je je simkaart vervangt, dan behoud je je mobiele telefoonnummer.
  • Je pin-en pukcodes staan op de kaart waarop je nieuwe simkaart is bevestigd, gooi die dus niet weg. 

Ik raak niet op het internet met mijn telefoon. Wat moet ik doen?

  1.  Controleer of de vliegtuigmodus uitstaat
    In vliegtuigmodus kan je telefoon geen verbinding maken met het mobiele netwerk, waardoor je geen toegang hebt tot internet. Zorg ervoor dat je vliegtuigmodus is uitgeschakeld.
  2. Controleer je netwerkverbinding
    Controleer of je telefoon netwerkverbinding heeft door iemand te bellen of een sms te sturen. Als dit niet lukt, zit je misschien in een gebied zonder dekking. Loop rond of ga naar buiten voor een beter signaal.
  3. Nog steeds geen internet?
    Als het probleem blijft, neem dan contact op met ons DIGI Care Team. We helpen je graag verder!

Op reis naar de VS?
Houd er rekening mee dat standaard oproepen en sms'en in de VS niet werken vanwege het verdwijnen van 2G en 3G. Maar geen zorgen, mobiel internet werkt er prima, dus je blijft eenvoudig verbonden via WhatsApp.

Ik kan niet bellen en sms'en. Wat moet ik doen?

• Controleer je netwerkverbinding
Check de netwerkbalkjes op je telefoon. Als je maar één of twee streepjes ziet, zit je waarschijnlijk in een gebied met zwakke dekking. Loop rond of ga naar buiten voor een beter signaal.
 
• Test je simkaart in een ander toestel
Plaats je simkaart in een andere telefoon om te testen of het probleem bij de simkaart of bij jouw toestel ligt.
 
• Controleer je verbruik
Als je je maandelijkse limiet hebt bereikt, kunnen sommige oproepen of berichten geblokkeerd zijn. Check je verbruik in MyDIGI.
 
• Controleer je facturen
Heb je je laatste facturen niet betaald? Dan kan het zijn dat je abonnement tijdelijk is opgeschort. Check je betalingsstatus in MyDIGI.
 
• Nog steeds geen verbinding?
Als het probleem blijft, neem dan contact op met ons DIGI Care Team. We helpen je graag verder!

Cookies zijn belangrijk, zelfs als ze niet zoet zijn. Ze stellen je in staat om het winkelwagentje te gebruiken, het beheerpaneel van de website te gebruiken, rekeningen te betalen, je ervaring op de website aan te passen, ons te vertellen welke pagina’s zijn bezocht, helpen bij het meten van advertentie- effectiviteit en geven ons informatie over het gedrag op deze website, waardoor we onze communicatie en producten kunnen verbeteren.

Door op "ACCEPTEREN" te klikken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor het weergeven van gepersonaliseerde advertenties, het gebruik van sociale media-plug-ins en het begrijpen van hoe de website werkt. Je kunt de instellingen altijd aanpassen door op de knop "INSTELLINGEN" te klikken. Als je meer wilt leren over cookies, klik dan hier.

Jouw keuze met betrekking tot cookies op deze site
Noodzakelijke Cookies/Nodige Technologieën
Deze gegevens zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zoals het onthouden van inloggegevens, het mogelijk maken van het gebruik van het winkelwagentje, het zorgen voor snellere laadtijden, het weergeven van inhoud in de juiste resolutie en het tellen van bezoeken. Met deze cookies streven we ernaar je een naadloze en volledig veilige ervaring te bieden.
Details
  • Weergave van secties van de site
  • Onthouden van persoonlijke voorkeuren (inclusief cookie-instellingen)
  • Onthouden van inloggegevens (behalve bij inloggen via een derde partij, zie hieronder)
  • Indien van toepassing, het winkelwagentje onthouden en de voortgang van een bestelling volgen
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token

Deze cookies verzamelen gegevens op een manier die geen enkele bezoeker of gebruiker direct identificeert. Ze zijn zeer nuttig om ons een idee te geven van het publiek en de kwaliteit van het verkeer op de website, en helpen ons te begrijpen wat en waar we moeten verbeteren om je toekomstige ervaring te verbeteren. Ze stellen ons in staat om te leren over de groeiende populariteit van een specifieke browser of pagina, zodat we tijd in die gebieden kunnen investeren in plaats van in andere initiatieven die mogelijk minder relevant voor je zijn.
Details
  • Siteverkeersanalyse: aantal bezoekers, geografisch gebied, apparaattype, browser, enz.
  • A/B-testen om de lay-out van de site te optimaliseren
  • Analyse van de tijd die elke bezoeker op onze webpagina's doorbrengt
  • Feedback vragen over specifieke delen van de site
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token

Wie houdt er niet van sociale media? Het activeren van deze cookies stelt je in staat om inhoud van Facebook, YouTube of andere vergelijkbare platforms te bekijken, inclusief afbeeldingen en video’s, en om Vind- ik - leuks of Delen- knoppen te gebruiken wanneer je ervoor kiest om te delen.Voor al deze functies hebben we jouw toestemming nodig.We zouden het waarderen!
Details
  • Sociale media-interacties (zoals & delen)
  • De mogelijkheid om in te loggen via een derde partij (Facebook, Google, enz.)
  • Inhoud van derde partijen (YouTube, SoundCloud, enz.) weergeven
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token

We zijn allemaal verschillend, gelukkig maar. Deze cookies helpen ons om de interesses en voorkeuren van bezoekers af te leiden en te begrijpen, zodat we gepersonaliseerde en specifieke inhoud aan elke persoon kunnen presenteren en/of leveren, inclusief zowel advertenties als native inhoud op de website. Anders, zonder deze cookies, zie je algemene informatie die mogelijk niet overeenkomt met jouw interesses. We geloven dat een bezoeker tevredener is als hij inhoud ontvangt die voor hem van belang is, dus denken we dat een "Ja" goed verdiend is!
Details
  • Gepersonaliseerde advertenties op de site aanbieden op basis van de conclusies die we trekken over jou op basis van je browsegeschiedenis op de site en, in sommige gevallen, op basis van het profiel dat we over jou aanmaken. We doen dit om de site winstgevend te houden, zodat we geen kosten in rekening brengen voor toegang.
  • Zelfs als deze cookies niet worden gebruikt, merk op dat je nog steeds advertenties op onze site zult zien, maar ze zullen niet zijn afgestemd op jouw interesses. Deze advertenties kunnen worden aangepast op basis van de inhoud van de pagina.
Bedrijf
Domein
Privacybeleid
DIGI Communications Belgium NV
digi-belgium.be
cmp_level, lang, callback-url, csrf-token, session-token