Aanbod en prijzen

Welke mobiele abonnementen biedt DIGI aan?

  • Mobile 5 GB - € 3/maand
    • Data: 5 GB inbegrepen, € 0,60/extra GB
    • Bellen: onbeperkt naar DIGI-nummers, € 0,01/min naar andere netwerken
    • Sms’en: onbeperkt naar DIGI-nummers, € 0,07/sms naar andere netwerken
  • Mobile 20 GB - € 5/maand
    • Data: 20 GB inbegrepen, € 0,60/extra GB
    • Bellen: onbeperkt naar alle netwerken
    • Sms’en: onbeperkt naar DIGI-nummers, € 0,07/extra sms naar andere netwerken*
  • Mobile 30 GB - € 7/maand
    • Data: 30 GB inbegrepen, € 0,60/extra GB
    • Bellen: onbeperkt naar alle netwerken
    • Sms’en: onbeperkt naar DIGI-nummers, € 0,07/extra sms naar andere netwerken*

*Je betaalt €0,07 per sms, behalve wanneer je evenveel of meer sms’en ontvangt als je verstuurt; je betaalt dus alleen voor het aantal sms’en dat je meer verstuurt dan ontvangt.

Let op: Deze tarieven gelden binnen België en volgende landen in de EU-roamingzone: Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.

Hoe weet ik welk gsm-abonnement ik nodig heb?

  • Ben je al klant bij DIGI?

Log in op MyDIGI en check je maandelijkse verbruik van belminuten, sms’en en mobiele data. Onder de tab ‘Facturen’ vind je een gedetailleerd overzicht per maand.

  • Wil je klant worden bij DIGI?

Ga naar het klantenportaal van je huidige operator en check je maandelijkse verbruik van belminuten, sms’en en mobiele data. Zo kan je makkelijk vergelijken met onze mobiele abonnementen.

Kan ik overstappen naar een goedkoper of duurder gsm-abonnement?

Ja, dat kan. Je kan je abonnement op elk moment wijzigen, tot één keer per maand. De wijziging gaat in op de eerste dag van de maand die volgt op je aanvraag. Vanaf dan wordt je nieuwe abonnement geactiveerd en gefactureerd. Dit geldt zowel voor fysieke simkaarten als voor eSIMs.

Hoe wijzig ik mijn abonnement?

Bel ons op +32 2 870 41 41 of spring even binnen bij één van onze verkooppunten. Zoek een verkooppunt in de buurt.

Ik ben een zakelijke klant. Hoe kan ik een bestelling plaatsen voor mijn bedrijf?

Een bestelling plaatsen voor je bedrijf? Dat doe je eenvoudig via onze website. DIGI biedt tot zes mobiele abonnementen aan voor bedrijven.
 
Meer dan zes simkaarten nodig? Geen zorgen! Onze collega's bij Citymesh helpen je graag verder met grotere bestellingen.

Wat is een eSIM en hoe werkt het?

Een eSIM (embedded SIM) is een digitale simkaart die ingebouwd zit in je smartphone. Je hoeft dus geen fysieke simkaart meer in je toestel te plaatsen. Na je bestelling activeer je je eSIM eenvoudig door een QR-code te scannen via MyDIGI. Zo ben je in enkele minuten verbonden met het DIGI-netwerk. Een eSIM biedt meerdere voordelen:

  • Geen fysieke simkaart nodig
  • Minder kans op verlies of beschadiging
  • Ideaal als je dual SIM wil gebruiken (bijv. werk en privé op één toestel)
  • Snel en makkelijk te activeren
  • Beter voor het milieu

Welke toestellen ondersteunen eSIM?

Momenteel is DIGI eSIM enkel beschikbaar voor bepaalde smartphonemodellen, niet voor andere toestellen zoals tablets of smartwatches.

Wil je weten of jouw smartphone compatibel is? Ga naar onze configurator en selecteer ‘eSIM’ om de lijst met ondersteunde toestellen te bekijken.

Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik een eSIM bestel?

Ja, dat kan. Tijdens je bestelling kies je zelf of je een nieuw nummer wil, of je bestaande nummer wil behouden. Je nummer wordt dan overgezet van je vorige provider naar DIGI.

Hoe bestel ik een eSIM?

Tijdens je bestelling op onze website kies je gewoon voor eSIM in plaats van een fysieke simkaart. Na je bestelling ontvang je een e-mail met instructies om je eSIM te activeren.

Activatie

Hoe activeer ik mijn simkaart?

  • Behoud uw mobiele nummer
  1. Houd je oude simkaart in je telefoon en bel naar +32 2 870 10 01 om de overdracht te starten.
  2. Houd er rekening mee dat de overdracht tot 24 uur kan duren, weekends niet inbegrepen.
  3.  Zodra de overdracht voltooid is, verliest je oude simkaart de verbinding. Steek dan je nieuwe simkaart in je telefoon.
  4. Stel je mobiele data in door de APN-instellingen juist te zetten. Je vindt de instructies hier.

  • Nieuw DIGI-nummer
  1.  Plaats je DIGI-simkaart in je telefoon.
  2. Bel naar +32 2 870 10 01 en volg de instructies om je simkaart te activeren.
  3. Stel je mobiele data in door de APN-instellingen juist te zetten. Je vindt de instructies hier.

  • Meerdere SIM-kaarten?

    Als je meerdere simkaarten besteld hebt, ga dan naar MyDIGI. Bij 'Mijn producten' vind je je mobiele abonnementen en de link tussen je nummer en je ICCID (het serienummer van je simkaart).

Hoe activeer ik mijn eSIM?

Volg deze stappen om je eSIM te activeren:

  1. Log in op MyDIGI.
  2. Ga naar ‘Mijn producten’ en klik op ‘Beheer’ bij het juiste DIGI Mobile-abonnement.
  3. Klik op ‘Instellingen’ en kies ‘Ontvang eSIM QR-code’.
  4. Scan de QR-code met de telefoon waarop je de eSIM wilt installeren.
    Let op: Zorg ervoor dat je telefoon eSIM ondersteunt.
  5. Volg de instructies op je scherm.

Heb je meerdere eSIM’s? Herhaal deze stappen voor elk mobiel nummer.

Krijg je geen QR-code te zien? Neem contact op met onze klantendienst.

Gebruik

Hoeveel DIGI Mobile-abonnementen kan ik afsluiten?

  • Particuliere klanten: tot 9 mobiele abonnementen.
  • Zakelijke klanten: tot 6 mobiele abonnementen.

Wat is roaming?

Roaming maakt het mogelijk om je smartphone te gebruiken wanneer je buiten je eigen netwerkgebied bent, bijvoorbeeld als je in het buitenland bent. Het zorgt ervoor dat je kunt bellen, sms'en en surfen via de lokale netwerken in dat land.

Hoe wordt roaming aangerekend?

Binnen Europa
In de Europese Unie werkt roaming net zoals in België: je belt, sms't en gebruikt data tegen dezelfde tarieven, zonder extra kosten.
 
Inbegrepen landen: Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.
 
Buiten Europa
Roamingtarieven variëren buiten de EU. Klik hier om onze tarieven per land te bekijken.
 
Data roaming alert
Om je te beschermen tegen hoge kosten, hebben we een limiet van € 60,50 (incl. btw) voor dataroaming wanneer je in het buitenland bent. Als je deze limiet bereikt, wordt je verbinding geblokkeerd. Wil je toch verder surfen? Geen probleem. Je verhoogt eenvoudig je limiet via MyDIGI.

In welke landen betaal ik geen extra kosten?

In de landen die tot de Europese Economische Ruimte gerekend worden:

  • Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.
  • Waarschuwing: Andorra en Zwitserland maken geen deel uit van de Europese Unie. Hoewel deze landen geen deel uitmaken van de EER, kunt u ook profiteren van eerlijke tarieven.

Waarom en hoe schakel ik roaming uit?

Om extra kosten te vermijden wanneer je buiten de Europese Economische Ruimte bent, raden we je aan om roaming uit te schakelen.
 
Roaming uitschakelen op Android:
  • Ga naar Instellingen.
  • Klik op 'Verbindingen'.
  • Selecteer 'Mobiele netwerken'.
  • (De)activeer dataroaming.
 
Roaming uitschakelen op iPhone:
  • Ga naar Instellingen.
  • Selecteer 'Mobiel netwerk' en zet je mobiele data aan.
  • Tik op 'Opties mobiele data' en (de)activeer 'Dataroaming'.

Wat wordt er bedoeld met "Value Added Services" in Europa?

Diensten met toegevoegde waarde zijn bijvoorbeeld speciale nummers voor spellen, redactionele inhoud, medische diensten, enzovoort.
 
Als gevolg van nieuwe Europese regels met betrekking tot roaming zijn diensten met toegevoegde waarde nu onderworpen aan extra kosten in het buitenland.
 
Klik hier om de lijst met speciale en korte nummers die niet in je abonnement zijn inbegrepen te raadplegen.

Wat is internationaal bellen of sms'en?

Gesprekken en sms’jes naar het buitenland, worden bovenop je maandelijkse abonnement aangerekend.

  • Check hier de internationale tarieven

Wat zijn premium nummers?

Premium nummers zijn speciale nummers die bijvoorbeeld voor spelletjes of andere betalende diensten (busticket, parkeren, ...) gebruikt worden.

Wat zijn de tarieven voor bellen naar premium nummers?

Maximumtarieven voor oproepen naar premium nummers:

  • 070: € 0,30/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0900: € 0,50/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0901: € 0,50/oproep (Categorie: algemeen)
  • 0902: € 1,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0903: € 1,50/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0904: € 2,00/minuut (Categorie: tv-spellen)
  • 0905: € 2,00/oproep (Categorie: spellen en entertainment)
  • 0906: € 1,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0909: € 31,00/minuut (Categorie: algemeen)
  • 0800: gratis (Categorie: gratis nummers)

Wat zijn de tarieven voor sms'en naar premium nummers?

Maximumtarieven voor oproepen naar premium nummers:

  • 2xxx: € 1,00/SMS (Categorie: betalende diensten)
  • 3xxx: € 4,00/SMS (Categorie: betalende diensten)
  • 4xxx: € 31,00/SMS (Categorie: betaaldiensten)
  • 5xxx: € 0,50/SMS (Categorie: spelletjes, logo's, beltonen)
  • 6xxx: € 2,00/SMS (Categorie: spelletjes, logo's, beltonen)
  • 9xxx: € 2,00/SMS (Categorie: abonnementsdiensten voor logo's en beltonen)
  • 8xxx: € 0,00/SMS (Categorie: gratis diensten)

Waarom heb ik geen voicemail?

We zien dat een voicemail minder en minder gebruikt wordt. En voor gesproken berichten, nemen messaging apps zoals WhatsApp het over, waardoor gebruikers geen traditionele voicemailservice meer nodig hebben.

Hoe zet ik mijn contactpersonen over op mijn nieuwe simkaart?

Eerst zou je moeten checken waar je contactpersonen nu zijn opgeslagen.
Als je contacten bewaard zijn …

  • in de cloud: fantastisch: plaats je nieuwe simkaart in je telefoon en je contacten worden automatisch gesynchroniseerd.
  • op je telefoon: ook hier hoef je niets extra te doen. Vervang je oude simkaart door je nieuwe en je contactpersonen zijn meteen beschikbaar.
  • op je simkaart: maak eerst een back-up van je contacten voor je van simkaart wisselt. Hieronder lees je hoe je dat doet met jouw telefoon:
  • Als je een iPhone hebt, klik dan hier.
  • Als je een Android-smartphone hebt, klik dan hier.

Zodra je dit hebt gedaan, heb je de meest recente kopie van al je contacten (in iCloud als je een iPhone hebt, in je Gmail-account als je een Android-smartphone gebruikt, of in je Outlook-account als je Windows Phone hebt).
Daarna kan je ook van simkaart wisselen.

Waar vind ik mijn pin- en pukcode?

Je vindt je pin- en pukcode op het kaartje waar je je simkaart uithaalde.

Hoe verander ik mijn pincode?

In het menu van je telefoon of smartphone kan je je pincode wijzigen. Meestal vind je deze mogelijkheid terug bij je instellingen.

Biedt DIGI 5G aan?

Bij DIGI zijn we bezig met de uitrol van ons eigen 5G-netwerk. Ons doel is om tegen eind 2025 30% van de bevolking te bereiken en bijna 100% tegen 2030. Maar geen zorgen! Dankzij onze samenwerking met Proximus geniet je van betrouwbare 4G-verbinding in heel België terwijl we ons netwerk verder uitbouwen.

Wat zijn de voordelen van 5G?

  • Supersnelle verbinding: Download tot 10x sneller en stream, browse en game met extreem korte laadtijden.
  • Superstabiele connectie: Blijf verbonden zonder onderbrekingen, zelfs op drukke plaatsen zoals grote events of in de trein.
  • Superlage latency: Geniet van real-time gamen in de cloud, virtual reality en videobellen zonder vertraging.

Zijn mijn belminuten en sms'en écht onbeperkt?

Met DIGI Mobile kun je onbeperkt bellen en sms'en, maar om misbruik te voorkomen, hanteren we een Fair Usage Policy:
  • Max. 6.000 belminuten per maand.
  • Max. 6.000 sms'en per maand of 500 sms'en per dag.
  • Max. 250 verschillende ontvangers per maand.
 
Als je deze limieten overschrijdt, wordt je gebruik geblokkeerd, maar geen zorgen, er komen geen extra kosten bij.

Hoe vermijd ik onverwachte kosten op mijn factuur?

Mobiel internet
Je abonnement bevat een vaste hoeveelheid data per maand. We sturen je een bericht wanneer je 80% en 100% van je bundel hebt verbruikt. Wil je blijven surfen? Dat kan voor € 0,0006/MB (of € 0,60/GB).

Budgetcontrole
In MyDIGI kan je een maandelijkse limiet instellen voor kosten buiten je bundel (tussen € 0 en € 100). De standaardlimiet is € 20. Zodra je je limiet bereikt, krijg je een melding. Let op: deze melding geldt enkel als waarschuwing, je gebruik wordt niet geblokkeerd.

Biedt DIGI roaming aan in alle landen?

We hebben roamingovereenkomsten in alle landen, behalve: Algerije, Bhutan, Eritrea, Falklandeilanden Malvinas, Ivoorkust, Liberia, Libië, Marshalleilanden, Micronesië, Nauru, Nieuw-Caledonië, Norfolkeilanden, Somalië, Swaziland/Koninkrijk Eswatini, Venezuela en Jemen.
 
We werken hard om deze landen zo snel mogelijk te dekken.

Waarom staat er op mijn smartphone LTE in plaats van 4G?

LTE staat voor “Long Term Evolution” en is gewoon een andere benaming voor 4G. Toen de 4G-standaarden in 2008 werden vastgelegd, werden er verschillende termen gebruikt voor snel mobiel internet. Sommige smartphones tonen “4G”, anderen “LTE”, maar in beide gevallen geniet je van snel en betrouwbaar internet.

VoLTE: Wat is het en hoe activeer ik het?

Wat is VoLTE? 

Met VoLTE (Voice over LTE) bel je via 4G én gebruik je tegelijkertijd mobiel internet. Dat betekent:  

Heldere gesprekken met betere geluidskwaliteit 

Geen onderbrekingen, je blijft surfen en streamen tijdens je oproep 

Betere dekking op plekken met een sterk 4G-signaal 

 

Om VoLTE te activeren, heb je een compatibele smartphone nodig. Momenteel is VoLTE beschikbaar op toestellen van Apple en Xiaomi (meer merken volgen snel!). 

 

Hoe activeer ik VoLTE? 

  • Op iPhone: 
  1. Update je toestel naar de nieuwste software. 
  2. Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data. Schakel 4G in en zet Gesprekken & data aan. 
  3. Herstart je telefoon. 

 

  • Op Xiaomi: 
  1. Update je toestel naar de nieuwste software. 
  2. Ga naar Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken en zet VoLTE-oproepen aan. 
  3. Herstart je telefoon. 

 

Als je VoLTE hebt geactiveerd, zie je het VoLTE-icoontje tijdens het bellen. 

Biedt DIGI VoWiFi aan?

Op dit moment biedt DIGI geen VoWiFi-diensten aan. We werken continu aan het verbeteren van onze diensten, dus houd onze updates in de gaten!

Kan ik mijn mobiele nummer van mijn huidige operator naar DIGI overdragen?

Zeker weten! Je neemt je mobiele nummer makkelijk mee van je huidige provider naar DIGI. Wij regelen alles voor je.

Welke info hebben we van je nodig (als je een postpaid abonnement hebt)?

Als je een postpaid abonnement hebt (= je betaalt een maandelijkse factuur) dan hebben we je klantnummer bij je huidige provider nodig. Dit nummer kreeg je toen je klant werd.
 
Waar vind ik mijn klantnummer?
Check één van je facturen (meestal linksboven) of log in op de klantenzone of app van je provider.

Welke info hebben we van je nodig (als je een prepaid abonnement hebt)?

Als je een prepaid simkaart hebt (= je moet je belwaarde opladen) dan hebben we het simkaartnummer van je huidige provider nodig.

Wat is een simkaartnummer?

Je simkaartnummer, ook wel ICCID genoemd, is een unieke code voor je simkaart. Dit nummer bestaat uit 13 tot 19 tekens.

Waar vind ik mijn simkaartnummer?

  • Op de simkaart zelf: Zoek op de achterkant van je simkaart naar een nummer van 13 tot 19 cijfers. Dat is je ICCID.
  • In de instellingen van je smartphone:

iPhone:

  1. Ga naar Instellingen
  2. Tik op ‘Algemeen’
  3. Tik op ‘Info’
  4. Zoek je ICCID

Android:

  1. Ga naar Instellingen
  2. Tik op ‘Over de telefoon’ of ‘Over het toestel’ (afhankelijk van het model)
  3. Tik op ‘Simkaartstatus’
  4. Zoek je ICCID
  • In de app of het online account van je provider: Log in en zoek je ICCID in je instellingen.

Ik ben in het buitenland en mijn roaming werkt niet. Wat moet ik doen?

Volg de stappen op deze pagina: www.digi-belgium.be/nl/roaming-oplossingen.

Ik kan niet bellen en sms'en. Wat moet ik doen?

  • Controleer je netwerkverbinding
    Check de netwerkbalkjes op je telefoon. Als je maar één of twee streepjes ziet, zit je waarschijnlijk in een gebied met zwakke dekking. Loop rond of ga naar buiten voor een beter signaal.
  • Test je simkaart in een ander toestel
    Plaats je simkaart in een andere telefoon om te testen of het probleem bij de simkaart of bij jouw toestel ligt.
  • Controleer je verbruik
    In sommige gevallen kunnen je diensten tijdelijk beperkt worden:
    • Roaming: Heb je je datalimiet overschreden? Dan kan je dit zelf deblokkeren via MyDIGI.
    • Fair Usage Policy: Heb je de gebruiksregels overschreven? Neem dan contact op met onze klantendienst.
  • Controleer je facturen
    Heb je je laatste facturen niet betaald? Dan kan het zijn dat je abonnement tijdelijk is geblokkeerd. Check je betalingsstatus in MyDIGI.
  • Nog steeds geen verbinding?
    Neem contact op met onze klantendienst.

Kan ik mijn eSIM overzetten naar een andere smartphone?

Ja, dat kan. Neem contact op met onze klantendienst en wij sturen je een nieuwe QR-code om de eSIM op je nieuwe toestel te activeren. Let op: voor de nieuwe activatiecode rekenen we € 1 aan.

Zijn er extra kosten verbonden aan een eSIM?

Nee, er is geen extra kost verbonden aan het gebruik van een eSIM. Het is inbegrepen in je DIGI Mobile-abonnement.

Technisch probleem

Hoe blokkeer ik mijn simkaart?

Neem contact op met de klantendienst. We zorgen ervoor dat je simkaart wordt geblokkeerd en sturen direct een nieuwe simkaart naar je op.

Wat moet ik doen als mijn simkaart beschadigd is?

Neem contact op met onze klantendienst. We sturen je een nieuwe simkaart per post en je telefoonnummer blijft hetzelfde. Let op: voor de nieuwe simkaart rekenen we € 3 aan.

Mijn simkaart werkt niet zoals het zou moeten, wat nu?

Controleer de positie van je simkaart: mogelijk is er een slecht contact tussen je kaart en je toestel. Schakel eerst je toestel uit, verwijder de simkaart even en plaats ze op de juiste manier terug. Schakel daarna je toestel opnieuw in en controleer of alles weer werkt.
Als je kan, plaats je simkaart ook even in een andere telefoon, zo weet je meteen of het probleem bij de simkaart of bij jouw toestel zit. Als de kaart ook in een ander toestel niet meer werkt, vraag je een nieuwe kaart aan. Dat doe je zo:

  • Neem contact op met onze klantendienst
  • We sturen je een nieuwe simkaart per post
  • Als je je simkaart vervangt, dan behoud je je mobiele telefoonnummer.
  • Je pin-en pukcodes staan op de kaart waarop je nieuwe simkaart is bevestigd, gooi die dus niet weg. 

Ik raak niet op het internet met mijn telefoon. Wat moet ik doen?

  • Controleer of vliegtuigmodus uitstaat
    In vliegtuigmodus kan je telefoon geen verbinding maken met het mobiele netwerk, waardoor je geen toegang hebt tot internet. Zorg ervoor dat je vliegtuigmodus is uitgeschakeld.
  • Controleer je netwerkverbinding
    Probeer iemand te bellen of een sms te sturen. Als dit niet lukt, zit je misschien in een gebied zonder dekking. Loop rond of ga naar buiten voor een beter signaal.
  • Controleer je APN-instellingen
    Zorg dat de APN-instellingen op je telefoon correct zijn ingesteld. Volg daarvoor de stappen op deze pagina: www.digi-belgium.be/nl/apn.
  • Nog steeds geen internet?
    Neem contact op met onze klantendienst.

    Op reis naar de VS?
    Houd er rekening mee dat standaardoproepen en sms'en in de VS niet werken vanwege het verdwijnen van 2G en 3G. Maar geen zorgen, mobiel internet werkt er prima, dus je blijft eenvoudig verbonden via apps zoals WhatsApp.

Ik kan niet bellen en sms'en. Wat moet ik doen?

  • Controleer je netwerkverbinding
    Check de netwerkbalkjes op je telefoon. Als je maar één of twee streepjes ziet, zit je waarschijnlijk in een gebied met zwakke dekking. Loop rond of ga naar buiten voor een beter signaal.
  • Test je simkaart in een ander toestel
    Plaats je simkaart in een andere telefoon om te testen of het probleem bij de simkaart of bij jouw toestel ligt.
  • Controleer je verbruik
    In sommige gevallen kunnen je diensten tijdelijk beperkt worden:
    • Roaming: Heb je je datalimiet overschreden? Dan kan je dit zelf deblokkeren via MyDIGI.
    • Fair Usage Policy: Heb je de gebruiksregels overschreven? Neem dan contact op met onze klantendienst.
  • Controleer je facturen
    Heb je je laatste facturen niet betaald? Dan kan het zijn dat je abonnement tijdelijk is geblokkeerd. Check je betalingsstatus in MyDIGI.
  • Nog steeds geen verbinding?
    Neem contact op met onze klantendienst.

De QR-code om mijn eSIM te activeren verschijnt niet in MyDIGI. Wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantendienst.

Ik krijg een foutmelding als ik de QR-code scan om mijn eSIM te activeren. Wat moet ik doen?

  • Gebruik je een toestel dat eSIM ondersteunt?
    Ga naar onze configurator en selecteer ‘eSIM’ om de lijst met compatibele toestellen te bekijken. Staat je toestel er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantendienst om je eSIM in te ruilen voor een fysieke simkaart.
  • Is je smartphone verbonden met het internet?
    Controleer je wifi- of mobiele dataverbinding en probeer opnieuw te scannen.
  • Krijg je nog steeds een foutmelding?
    Neem contact op met onze klantendienst.

Cookies zijn belangrijk, zelfs als ze niet zoet zijn. Ze stellen je in staat om het winkelwagentje te gebruiken, het beheerpaneel van de website te gebruiken, rekeningen te betalen, je ervaring op de website aan te passen, ons te vertellen welke pagina’s zijn bezocht, helpen bij het meten van advertentie- effectiviteit en geven ons informatie over het gedrag op deze website, waardoor we onze communicatie en producten kunnen verbeteren.

Door op "ACCEPTEREN" te klikken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor het weergeven van gepersonaliseerde advertenties, het gebruik van sociale media-plug-ins en het begrijpen van hoe de website werkt. Je kunt de instellingen altijd aanpassen door op de knop "INSTELLINGEN" te klikken. Als je meer wilt leren over cookies, klik dan hier.

Jouw keuze met betrekking tot cookies op deze site
Noodzakelijke Cookies/Nodige Technologieën/Functionele Cookies
Deze cookies verzekeren een optimale werking van de Website en maken kernfuncties mogelijk, zoals de beveiliging, het netwerkbeheer en de toegankelijkheid. Deze cookies worden niet gebruikt om u als bezoeker van onze Website te identificeren en kunnen niet worden uitgeschakeld in onze systemen. Voor dit type cookies is uw toestemming niet vereist.
Details
  • Weergave van secties van de site
  • Onthouden van persoonlijke voorkeuren (inclusief cookie-instellingen)
  • Onthouden van inloggegevens (behalve bij inloggen via een derde partij, zie hieronder)
  • Indien van toepassing, het winkelwagentje onthouden en de voortgang van een bestelling volgen
Subgroep
Naam
Geplaatst door
Beschrijving
Geldigheid
www.digi-belgium.be
__Host-authjs.csrf-token
Digi Communications nv
Verzekert de veiligheid van de bezoeker tijdens het browsen door CSRF-aanvallen te voorkomen (Cross-Site Request Forgery). Deze cookie is essentieel voor de veiligheid van de Website en de bezoekers
Sessie
www.digi-belgium.be
__Secure-authjs.callback-url
Digi Communications nv
Wordt gebruikt om spam te detecteren en de veiligheid van de Website te verbeteren
Sessie
www.digi-belgium.be
__Secure-authjs.session-token
Digi Communications nv
Zorgt voor een veilige behandeling van sessietokens, die essentieel zijn om geauthentiseerde gebruikerssessies in stand te houden
Permanent
www.digi-belgium.be
CONSENT
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om de toestemmingskeuzen van de gebruiker op te slaan
730 dagen
www.digi-belgium.be
_GRECAPTCHA
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om de Website te beschermen tegen spamverzoeken in contactformulieren
179 dagen
www.digi-belgium.be
SAPISID, SSID, APISID, __Secure-1PSID, __Secure-3PAPISID, __Secure-1PAPISID, __Secure-3PSIDCC, __Secure-3PSID, SIDCC, SID, HSID
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Cookies die Google gebruikt voor de beveiliging, de authenticatie en het sessiebeheer op zijn platformen
2 jaar
www.digi-belgium.be
NID, _Secure-ENID, _Secure-YEC
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Google gebruikt deze cookies om gebruikersvoorkeuren op te slaan en de gebruikersgegevens op de verschillende diensten van Google te beschermen
1 jaar
www.digi-belgium.be
lang
Digi Communications nv
Bewaart de taalvoorkeur van de gebruiker voor de Website
3649 dagen
www.youtube.com
__sak
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om informatie over de gebruikersvoorkeuren voor video (YouTube) te bewaren
Sessie
www.youtube.com
yt-player-bandaid-host, yt-player-bandwidth, yt-player-headers-readable, yt-remote-cast-installed, yt-remote-connected-devices, yt-remote-device-id, yt-remote-fast-check-period, yt-remote-session-app, yt-remote-session-name, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
De functionele cookies van YouTube ondersteunen de videoweergave, de casting en de bijbehorende voorkeuren voor YouTube
Sessie
www.digi-belgium.be
remote_sid/APISID, pm_sess, LAST_RESULT_ENTRY_KEY
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Cookies voor sessiebeheer/authenticatie, gebruikt voor de instelling en het gebruik van YouTube-video op de Website
Sessie
www.digi-belgium.be
test_cookie
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Dit is een test voor de machtiging van cookie-instellingen in de browser van de gebruiker (YouTube)
1 dag
www.youtube.com
PREF, YEC
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Bewaart de gebruikersvoorkeuren voor de videospeler van een geïntegreerde YouTube-video, of diverse informatie zoals de configuratie van uw voorkeurspagina, parameters van de videospeler, opties voor automatische plannen, willekeurige inhoud en de grootte van de YouTube-speler
1 jaar
www.youtube.com
CGIC
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om zoekresultaten te verstrekken door het begin van de invoer van de gebruiker in zoekopdrachten automatisch aan te vullen (YouTube)
6 maanden
www.youtube.com
UULE
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om de geografische locatie van de gebruiker te bepalen (YouTube)
6 uur
www.digi-belgium.be
Ar_debug
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt voor debugging in Google Analytics en voor zijn attributiefunctie
1 jaar

Deze cookies leveren inzichten over welke pagina’s van de Website gebruikers bezoeken, hoe lang ze op een bepaalde pagina blijven en of ze de Website in het verleden al hebben bezocht. Ze beoordelen het navigatiegedrag van de gebruikers op de Website om de prestaties, de functionaliteit en de gebruikerservaring te verbeteren. Met deze cookies krijgt DIGI een algemeen beeld van de bezoeken aan de Website. Zo kan DIGI analyseren waar en wanneer bijvoorbeeld fouten op de Website optreden. Deze cookies verzamelen informatie op geaggregeerde en anonieme manier, wat betekent dat ze individuele gebruikers niet persoonlijk identificeren. Als u deze cookies niet aanvaardt, krijgen wij geen informatie over uw bezoek aan onze Website.
Details
  • Siteverkeersanalyse: aantal bezoekers, geografisch gebied, apparaattype, browser, enz.
  • A/B-testen om de lay-out van de site te optimaliseren
  • Analyse van de tijd die elke bezoeker op onze webpagina's doorbrengt
  • Feedback vragen over specifieke delen van de site
Subgroep
Naam
Geplaatst door
Beschrijving
Geldigheid
www.digi-belgium.be
FPID
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om een waarde op te slaan die de client-ID voor een verzoek aan de servers van Google definieert
2 jaar
www.digi-belgium.be
FPLC
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om een unieke ID op te slaan voor statistische gegevens over hoe de bezoekers de Website gebruiken
20 uur
www.digi-belgium.be
_ga, _ga_
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Google Analytics-cookies die unieke gebruikers-ID's aanmaken om de gebruikersinteracties over meerdere pagina's te volgen
2 jaar
www.digi-belgium.be
_gat
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt door Google gebruikt om gebruikers van elkaar te onderscheiden en het verzoekpercentage te verminderen
1 minuut
www.digi-belgium.be
AMP_TOKEN
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Monitort het aantal sessies met analytische doeleinden (om dubbele tellingen te vermijden)
Tot 1 jaar
www.digi-belgium.be
_gac_
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Meet de gebruikersactiviteit en de prestaties van reclamecampagnes.
90 dagen
www.digi-belgium.be
__utm, _utma, _utmb, _utmc, _utmz, __utmv, _utmt
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Oudere Google Analytics-cookies die details geven over gebruikersbezoeken, sessietijden en gegevens over verwijzende sites.
2 jaar
www.digi-belgium.be
_gid
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Maakt unieke ID's per sessie aan, wordt vaak gebruikt om gebruikers in sessies in Google Analytics van elkaar te onderscheiden.
1 dag
www.linkedin.com
s_tp, s_plt, s_ips
LinkedIn
Cookies voor de tracking van gebruikerssessies en interactie op het LinkedIn-platform
Sessie
www.youtube.com
PREF, LOGIN_INFO, VISITOR_PRIVACY_METADATA, GPS, VISITOR_INFO1_LIVE, GEUP, YSC, wide
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Analytics en gebruikersvoorkeuren: Wordt gebruikt om voorkeuren en andere informatie te onthouden, zoals de activering van de SafeSearch-filter van Google. Wordt gebruik voor beveiliging, analytics, functionaliteit, reclame en het afspelen van ingebouwde YouTube-video's.
6 maanden

Deze cookies kunnen het browsegedrag van gebruikers op meerdere sites volgen en profielen samenstellen op basis van hun interacties op sociale media. Wij gebruiken deze cookies voor reclamedoeleinden. Als u een account bij Meta (Facebook, Instagram) of Google hebt, kan DIGI u reclame tonen voor producten, diensten en promoties die u mogelijk interesseren, met behulp van Facebook Custom Audience, Facebook Pixel en Google Adwords. Dat kan een impact hebben op de inhoud en berichten die u ziet op andere websites die u bezoekt. Als u deze cookies niet aanvaardt, zult u deze deeltools misschien niet kunnen gebruiken.
Details
  • Sociale media-interacties (zoals & delen)
  • De mogelijkheid om in te loggen via een derde partij (Facebook, Google, enz.)
  • Inhoud van derde partijen (YouTube, SoundCloud, enz.) weergeven
Subgroep
Naam
Geplaatst door
Beschrijving
Geldigheid
www.facebook.com
A11y
Meta Platforms Ireland Ltd.
Wordt gebruikt om de gebruikers te identificeren en hun voorkeuren te bewaren
1 dag tot 5 jaar
www.facebook.com
csm
Meta Platforms Ireland Ltd.
Om fraude te voorkomen
90 dagen
www.facebook.com
P
Meta Platforms Ireland Ltd.
Bevat de chatstatus van de gebruiker
Sessie
www.facebook.com
S
Meta Platforms Ireland Ltd.
Deze cookie wordt door de diensten van Google ingesteld wanneer gebruikers op hun Google-account aanmelden. Hij beschermt gebruikerssessies tegen aanvallen en ongeoorloofde toegang
Sessie
www.facebook.com
x-referer
Meta Platforms Ireland Ltd.
Wordt gebruikt om informatie over elke bezochte pagina te bewaren
Sessie
www.facebook.com
dpr
Meta Platforms Ireland Ltd.
Wordt gebruikt om de gebruikers te identificeren en hun voorkeuren te bewaren. Helpt om een optimale ervaring op het scherm van uw apparaat te verzekeren.
7 dagen tot 5 jaar
www.facebook.com
wd
Meta Platforms Ireland Ltd.
Helpt om een optimale ervaring op het scherm van uw apparaat te verzekeren.
7 dagen
www.facebook.com
cppo
Meta Platforms Ireland Ltd.
Facebook gebruikt deze cookie om het gedrag van gebruikers te volgen
1 dag
www.google.com
GED_PLAYLIST_ACTIVITY
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
YouTube-inhoud en reclame weergeven
Sessie
www.google.com
T9S2P.resume
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
YouTube-inhoud weergeven
2 jaar
www.facebook.com
act, c_user, presence, sb, xs
Meta Platforms Ireland Ltd.
Deze cookies beheren gebruikerssessies, maken Messenger-chatfuncties mogelijk, bewaren unieke sessie-ID's, identificeren browsers voor authenticatie, houden gebruikers aangemeld tussen verschillende pagina's en zorgen voor de beveiliging door de Facebook-ID van de bezoekers op te slaan
90 dagen
www.facebook.com
datr, fr, locale, usida
Meta Platforms Ireland Ltd.
Deze cookies verbeteren de beveiliging en de fraudepreventie, slaan de browser-ID op, verzamelen unieke identificatiegegevens voor gerichte reclame en bewaren de schermlocatie van de laatst aangemelde gebruiker. Ze versleutelen de browser- en Facebook-ID's voor extra veiligheid
2 jaar
www.tiktok.com
_ttp, ac_csrftoken, cookie-consent, passport_csrf_token, passport_csrf_token_default, stable, tt_csrf_token, tt_webid, tta_attr_id, tta_attr_id_mirror
ByteDance Ltd.
Worden gebruikt om de prestaties van onze reclamecampagnes te meten en te optimaliseren en om inhoud en reclame op TikTok te personaliseren
13 maanden
www.linkedin.com
AnalyticsSyncHistory, bcookie, li_gc, li_sugr, lidc, UserMatchHistory
LinkedIn
Worden gebruikt om de prestaties van onze reclamecampagnes te meten en te optimaliseren en om inhoud en reclame op LinkedIn te personaliseren
2 jaar

Deze cookies worden gebruikt om reclame aan te bieden die relevanter is voor de gebruikers en hun interesses. Ze volgen de gebruikers van website tot website en verzamelen gegevens over hun browsegedrag, voorkeuren en interacties met reclame. Die informatie helpt adverteerders om gebruikersprofielen op te stellen en gerichte reclamecampagnes uit te werken. Specifiek voor de reclamecookies van Google kunt u de instellingen wijzigen via Google Ads Preferences Manager. Google beveelt ook de installatie van de Google Analytics Opt-out Browser Add-on aan. Als u deze cookies niet aanvaardt, zullen uw reclameboodschappen minder gericht zijn.
Details
  • Gepersonaliseerde advertenties op de site aanbieden op basis van de conclusies die we trekken over jou op basis van je browsegeschiedenis op de site en, in sommige gevallen, op basis van het profiel dat we over jou aanmaken. We doen dit om de site winstgevend te houden, zodat we geen kosten in rekening brengen voor toegang.
  • Zelfs als deze cookies niet worden gebruikt, merk op dat je nog steeds advertenties op onze site zult zien, maar ze zullen niet zijn afgestemd op jouw interesses. Deze advertenties kunnen worden aangepast op basis van de inhoud van de pagina.
Subgroep
Naam
Geplaatst door
Beschrijving
Geldigheid
www.doubleclick.net
IDE, ANID
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Worden gebruikt om gepersonaliseerde advertenties en analytics te tonen
1 jaar
www.google.com
__gads, _gcl_gb, 1P_JAR, AEC, DV
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Cookies voor de tracking van interacties, het verstrekken van gepersonaliseerde reclame en de meting van de prestaties van de reclame
13 maanden
www.google.com
DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Deze cookies worden ingesteld om uw specifieke gebruikersidentiteit aan te geven. Ze bevatten een unieke gecodeerde/versleutelde ID.
2 jaar
www.facebook.com
_fbp, _fbc, fr
Meta Platforms Ireland Ltd.
Volgen het gebruikersgedrag op websites en wijzen acties toe aan reclamecampagnes op Facebook
3 maanden
www.bing.com
_uetsid, _uetvid, MUID
Diensten van Bing en Microsoft
Worden door Bing.com gebruikt om de gebruiker relevante reclame aan te bieden.
13 maanden
www.youtube.com
DEVICE_INFO
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Met deze cookie kan YouTube de gebruikerservaring verbeteren en een optimale videoweergave verzekeren door het type en de specificaties van het apparaat van de gebruiker te herkennen
5 maanden
www.google.com
_gcl_au, _gcl_dc, _gcl_aw
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Worden door Google Ads gebruikt voor conversion linking, door de acties van de gebruiker voor verschillende websites en reclameboodschappen te meten en toe te wijzen
3 maanden
www.google.com
SAPISID, APISID, SSID, SIDCC, SID, HSID
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Deze cookies verifiëren de identiteit van de gebruiker en volgen de activiteit op de sites van Google
13 maanden
www.google.com
__Secure-3PAPISID, __Secure-1PAPISID, __Secure-1PSID, __Secure-3PSID, __Secure-1PSIDCC, __Secure-3PSIDCC
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Worden door Google gebruikt om gebruikersgegevens te beveiligen, interacties tussen sites te volgen en gepersonaliseerde reclame te ondersteunen
13 maanden
www.google.com
1P_JAR
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Stelt een unieke ID in om voorkeuren en andere informatie te onthouden, zoals websitestatistieken en conversion tracking
30 dagen
www.google.com
OTZ
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om informatie over het verkeer op de Website te volgen
1 maand
www.google.com
AEC
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om spam, fraude en misbruik te detecteren
6 maanden
www.google.com
DV
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Deze cookie wordt gebruikt om de voorkeuren van de gebruikers op te slaan
1 jaar
www.google.com
_id
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Voor het aanbieden van reclame
2 jaar
www.google.com
_ssum
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Deze cookie bewaart een unieke ID die het apparaat van de gebruiker bij zijn terugkeer identificeert. De ID wordt voor gerichte reclame gebruikt
29 dagen
www.google.com
evid_0046
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Trackingcookie
540 dagen
www.google.com
evid_0046-synced
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Trackingcookie
1 dag
www.google.com
campaign
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Deze cookie wordt gebruikt om informatie op te slaan over de campagne die de gebruiker tijdens de sessie naar de Website heeft gebracht
1 jaar
www.bing.com
BFBUSR
Diensten van Bing en Microsoft
Meet het verkeer van campagnes, kliks op banners, CTA's, en volgt de bestelstroom. Deze cookie wordt gebruikt om reclame te monitoren
390 dagen
www.bing.com
OIDI
Diensten van Bing en Microsoft
Het reclamenetwerk van Bing gebruikt deze cookie om reclame te monitoren
3 maanden
www.bing.com
_RxBf
Diensten van Bing en Microsoft
Meet het verkeer van campagnes, kliks op banners, CTA's, en volgt de bestelstroom
1 jaar
www.bing.com
ACLUSR
Diensten van Bing en Microsoft
Met deze cookie kunnen wij bezoekers in het netwerk van Microsoft Bing relevante reclame aanbieden
390 dagen
www.bing.com
BFB
Diensten van Bing en Microsoft
Deze cookie helpt ons om reclamecampagnes in het reclamenetwerk van Bing te richten en hun prestaties te monitoren
390 dagen
www.bing.com
OID
Diensten van Bing en Microsoft
Het reclamenetwerk van Bing gebruikt deze cookie om reclame te monitoren
3 maanden
www.bing.com
ACL
Diensten van Bing en Microsoft
Deze cookie wordt gebruikt om advertenties te monitoren
3 maanden
www.bing.com
OIDR
Diensten van Bing en Microsoft
Het reclamenetwerk van Bing gebruikt deze cookie om reclame te monitoren
3 maanden
www.youtube.com
dkv
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt door YouTube geplaatst om u reclame aan te bieden die relevanter is voor u en uw interesses. Wordt ook gebruikt om het aantal keren dat u een reclameboodschap ziet, te beperken en om de effectiviteit van reclamecampagnes te meten
1 jaar
www.google.com
s_gl
Alphabet Inc, Google LLC, Google Ireland Limited
Wordt gebruikt om u reclame aan te bieden die relevanter is voor u en uw interesses, en om de effectiviteit van reclamecampagnes te meten
1 jaar
www.bing.com
SRCHUID, SRCHD, MSPTC, SRCHHPGUSR, SRCHUSR
Diensten van Bing en Microsoft
Deze cookie volgt de interacties op de website nadat iemand op een reclame van Bing heeft geklikt
13 maanden