Raadpleeg hier onze pagina voor het oplossen van roamingproblemen.
Snelle antwoorden
Ik ben in het buitenland en mijn roaming werkt niet. Wat moet ik doen?
Hoe activeer ik mijn simkaart?
- Behoud uw mobiele nummer
- Houd je oude simkaart in je telefoon en bel naar +32 2 870 10 01 om de overdracht te starten.
- Houd er rekening mee dat de overdracht tot 24 uur kan duren, weekends niet inbegrepen.
- Zodra de overdracht voltooid is, verliest je oude simkaart de verbinding. Steek dan je nieuwe simkaart in je telefoon.
- Stel je mobiele data in door de APN-instellingen juist te zetten. Je vindt de instructies hier.
- Nieuw DIGI-nummer
- Plaats je DIGI-simkaart in je telefoon.
- Bel naar +32 2 870 10 01 en volg de instructies om je simkaart te activeren.
- Stel je mobiele data in door de APN-instellingen juist te zetten. Je vindt de instructies hier.
-
Meerdere SIM-kaarten?
Als je meerdere simkaarten besteld hebt, ga dan naar MyDIGI. Bij 'Mijn producten' vind je je mobiele abonnementen en de link tussen je nummer en je ICCID (het serienummer van je simkaart).
Hoe activeer ik mijn mobiel netwerk?
iPhone instellen 1. Stop je simkaart in de telefoon. |
Android instellen 1. Stop je simkaart in de telefoon. |
Bel ons op 0800/41.001 om je simkaart te activeren.
APN instellingen
Naam: DIGI |
Server: Laat het veld leeg |
Type authenticatie: Laat het veld leeg |
(1)Deze parameters zijn niet zichtbaar op iPhone.
Waarom heb ik geen voicemail?
We zien dat een voicemail minder en minder gebruikt wordt. En voor gesproken berichten, nemen messaging apps zoals WhatsApp het over, waardoor gebruikers geen traditionele voicemailservice meer nodig hebben.
Hoe contacteer ik de klantendienst?
Ga eerst naar onze supportpagina en zoek je vraag in onze FAQ's. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met ons DIGI Care Team via e-mail op care@digi-belgium.be of bel ons op +32 2 870 41 41. We helpen je graag verder!
Hoe werkt de facturering?
Bij DIGI werken we met een voorschotfacturering, wat betekent dat je vooraf betaalt voor je abonnement. Zo werkt het:
Voorbeeld 1: Een nieuw abonnement afsluiten
- Je sluit je abonnement af op 15/04.
- Je eerste factuur bevat:
-Pro rata abonnementskosten voor 15/04 t.e.m. 30/04 (bijv. € 10/maand = € 5 voor de eerste helft van de maand)*.
-Extra verbruik voor 15/04 t.e.m. 30/04.
-Volledige abonnementskosten voor 01/05 t.e.m. 31/05 (bijv. € 10). - Je tweede factuur bevat:
-Extra verbruik voor 01/05 t.e.m. 31/05.
-Volledige abonnementskosten voor 01/06 t.e.m. 30/06 (bijv. € 10).
*Belangrijk: Als je een DIGI Mobile-plan hebt, wordt je data ook pro rata berekend (bijv. als je 15 GB hebt, krijg je 7,5 GB voor 15/04 t.e.m. 30/04).
Voorbeeld 2: Je contract opzeggen
- Je zegt je contract op op 20/11.
- Je laatste factuur bevat je verbruik voor 01/11 t.e.m. 20/11.
Hoe log ik in op mijn MyDIGI-account?
- Ga naar MyDIGI.
- Voer het e-mailadres in dat gekoppeld is aan je DIGI-profiel.
- Voer je gekozen wachtwoord in.